marqstr
Administrator
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Pon 8:33, 09 Lip 2012 Temat postu: Regulamin forum. |
|
|
I. REGULAMIN
1. Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną mozliwość pisania na forum.
2. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).
3. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.
4. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum (tzw NTG) będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowiecie usuwane.
5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
6. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
7. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 3.
8. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
9. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).
10. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.
11. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
12. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp słowach.
13. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM).
14. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.
15. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń (tzw OT).
16. Sprawy typu "przyślij też do mnie na [link widoczny dla zalogowanych]" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). Posty tego typu będą usuwane.
17. Tylko Administrator, Moderatorzy i użytkownicy uprzywilejowani maja prawo tworzyć sondy.
18. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".
19. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
20. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumialy.
21. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warez'ów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.
22. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.
II. BAN
1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.
2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami w zamkniętym dziale, tylko dla administracji.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
5. Osoba, która po raz piąty złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.
III. ADMINISTRATOR
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat poprzez PW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|